20090822

Update 0.07

Tak a máme zde další update. Vzhledem k tomu, že návštěvnost mého blogu je téměř nulová, je čtivost článku blíže k absolutní nule. A proto, jsem úúúplě ale úúúplně na konec menu zavedl další "counter". Tenhle counter bude počítat lidi podle země, ze které přišli. Možná se ptáte, co mě k tomu vedlo. Odpověď je prostá, blogspot.com je blogový systém společnosti Google, a ten je, jak všichni moc dobře víte, mezinárodní. Komentáře k mým článkům nejsou téměř žádné a uživatelská aktivita je nulová. Proto mám pocit, že mě navštěvují pouze lidé z cizích zemí (a nebo mé články jsou opravdu naprosto o hovně).

Další test, je prostý. Čte ty články vůbec někdo? Pokud ano, dočetli jste je vůbec někdy do konce? Jsou příliš dlouhé? Má cenu je psát, nebo mám změnit styl psaní? Máte možnost se vyjádřit t komentářích. Tento článek bude nějakou chvíli na prvním místě, abyste měli možnost se vyjádřit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Čekám na tvé emocoionální výlevy..