20090818

WeSC Bongo

Recenze byla aktualizována o zajímavější fakta ZDE

Jak jsem již psal dříve, dostal jsem výplatu a tu náležitě, jako každý správný daňový poplatník, uvalil. Koupil jsem si toho "spoustu", neoprenový obal na NTB, pouzdro pro iPhone, baťoh, externí hardisk a také sluchátka WeSC, kterým věnuji tuhle "recenzi". Byl jsem docela odvážný, když jsem si koupil sluchátka od firmy, o které jsem nikdy neslyšel, a ani koutkem oka jsem ji nespatřil, ale vyplatilo se. Jak dlouho mi vydrží, vzhledem k tomu, že mi žádne sluchátka nevydržely dýl než půl roku, je jiné povídání.



Také bych rád zmínil odkud tyto krasavce mám. Při každodenním internetovém toulání jsem zabloudil na stránky FreshLabels.cz. Normálně bych takovou reklamu nedělal, ale tahle tlupa mě mile překvapila. Při objednávce jsem mohl vyplnit políčko "komentář", neváhal jsem a psal. Chtěl jsem nějaké nálepky, abych si mohl zkrášlit externí hardisk. Napsal jsem něco ve smyslu "Pokud máte nějaké WeSC nálepky navíc, rád bych si je nalepil na auto :))". Byl jsem naivní, když jsem si myslel, že mi pošlou nálepky. Kdo by to byl řek, že v noře od FreshLabels.cz neví, že Rojčyk nemá řídičák. Ale co už. Poslali mi dvě kurva velké nálepky na auto. Které mi jsou teď docela k hovnu. Ale velké plus FL.cz



Ale nyní zpět k sluchátkům, jsou o něco menší, než jsem si představoval. Pokryjí vám pouze ucho, "nefungujou" jako klapky na uši proti zimě. Zpracovaní je vcelku kvalitní, v shopu mají spoustu barevných variací, tak si vybere každej sedlák. Konstrukce je pevná a lehká. Skvěle se nosí a mi osobně nepadaj. Přitelkyni každou chvíli sjíždí, ale to je neduh šišatých hlav. Zvuk mi vyhovuje, přesto má menší nedostatky. Zřejmě to je pouze má sugesce, ale myslím si, že v některých skladbách jsou tóny pře-eqalizované (nevím jak to je česky, ale prostě máte eqalizér, a když jim změníte výšky, středy, basy, no víte co mám namysli). Tzn. v některých skladbách se mi zdá, že chybí výšky a někde zase basy. Nevím, jestli to je pouze nezvyk, ale to vše uvidíme v delší časové periodě.



Balení, kromě nadstandartně velkých nálepek na káry, a dalších nálepek společnosti WeSC a FreshLabels.cz, obsahovalo plakát s melounem a sluchadla, můj hnědo-oranžový produkt, prodlužovací kabel (kterej skřípe, vypadá to že s ním už někdo šermoval), časopis velikosti menší než A5 (DNA zajimavé zpracování) a v poslední řadě faktura. Tu bych normálně nezmiňoval, kdyby nebyla zabalena jako králevská pečeť. Je to sice designová hrátka, ale na celkovém efektu to jen přidalo.

4 komentáře:

  1. Anonymní7/30/2010

    zvuk je pekny? neskresleny? krasny? alebo taka pičovina na tiesta? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/06/2012

    Ahoj. Dlouho jsem se u recenze tak nepobavila :).. Palec nahoru :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4/04/2013

    Já jsem pořídil sluchátka WeSC conga http://brasnicky.cz/sluchatka-wesc zvuk super pohodlná krásná a jsou to prostě WeSC ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpovědětVymazat

Čekám na tvé emocoionální výlevy..