20090904

Suicide Girl 7#

Jelikož se ze mě stal Dr. House, přešla i chuť psát. Vím chuť mě přechází docela často, nicméně chodím o ragga holi, nosím oldschool klobouk a hraju si na těžkého mrzáka. Nohu mám zabalenou v .. v.. no... ortéze, koleno mám jako meloun a na ostatní se tvářím, jak kdyby mi vadila jejich existence, a víte co? Vadí

Dnešní dívka mi není moc sympatická, nicméně chlapi mi psali o dívky z mlíka a zaoblených kýt. Tak proč jim nevyhovět? Znamínko krásy má tam, kde ho má krásná žena mít, koziska jsou taky na svých místech, ale oči ty oči! Někdo se rozplyne, ale já povzdechnu nad její nesouměrností a těžké asimetrii. Tato dívka značně vybočuje z mé politiky správných SG, ale co.. Rozhodl jsem se zveřejnit vše co mám, tak zde máte další dívku.

ONLINE GALERIE

Name: SuicideGirls
Pass: letmesuicide








Žádné komentáře:

Okomentovat

Čekám na tvé emocoionální výlevy..