20091207

Ressurection!

Je to už nějaká doba, kdy jsem naposledy zveřejnil nějaký ten článek. Času bylo hodně, bohužel se psát nechtělo. Neměl jsem motivaci cokoliv psát, s návštěvama, které bych spočítal na jedné ruce. Bohužel, teda bohudík.. JEDNOMĚSÍČNÍ PRÁZDNINY! Které povedou k psaní nezajímavých článků.

O co všechno jsem příšel? No prošvihl jsem a zapoměl jsem oslavit tisícatého návštěvníka blogu. No, ne že by to bylo nějak zajímavé, někteří mají tisícovku denně. Nicméně to je magické číslo. A co teď? No počkám si na milion neasi.

Vzhledem k tomu, že jsem přišel o veškerá data na mém externím disku, s lítostí oznamuji že sekce suicide girls končí. Jestli dočasně, nebo už na pořád, to můžete rozhodnout vy čtenáři. A na co se můžete těšit v budoucnu? Začal jsem se opět věnovat grafice, a začal jsem i s tvořením hudby. Výtvor zatím ještě žádnej nemám, ale to příjde. Budu zde psát veškeré postřehy a zajímavé nástrahy, na které jsem během tvorby narazil.

Sekce "To Do", v pravém menu, obsahuje články, fejetony nebo úvahy, na které se ještě chystám.

S rukou na srdci můžu říct, že se máte na co těšit.

3 komentáře:

  1. ufff, jsem ráda, že si se tady taky ukázal, začínala jsem mít strach co se ti přihodilo xD napíšeš ještě něco na vánoce, nebo už ti mám 10 dní dopředu popřát krásné Vánoce? :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D a me prekvapuje ze tu jeste nekdo prisel ...:) Ja nepsal protoze jsem mel pocit ze nemam pro koho :D no jo .. napisu ... ale az na vanoce :D

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, to jsem ráda že už zase budeš psát...už dlouho jsem tady neměla co číst :D...a jinak hezký vánoce, když jsou u zítra :D

    OdpovědětVymazat

Čekám na tvé emocoionální výlevy..